BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 16, 2010

puasa oh puasa...~~



17/08/2010...

Masuk hari ni da genap seminggu kita berpose...banyak btl dugaan dalam seminggu mengharungi hari2 berpose ni...tapi x per la...itu kan sebahagian dari ujian allah s.w.t....aku terima dgn redha..heheh....mcm berat sgt dugaan tu lak yer bunyi nyer...ada redha redha lagi...

Tahun ni adalah tahun yg paling menyeronokkan bila meyambut ramdhan dan lebaran...sebab tahun ni aku menyambut dgn insan tersyag....sapa lagi kalo bukan my love aku tu....

Thnx sayang coz byk bagi nasihat dan menjadikan saya seorang yg lebih sabar dan tenang....dan terima kasih jugak krn sudi menemani hari2 yang saya lalui....saya rasa sungguh bahagia dan gembira bila bersama mu....

my love....hope everything will be fine until the end....bak kata mak...kawin je la cepat....hahaha....

Ok lah...aku harap pose tahun ni akan banyak jadikan aku seorang yg sabar dan tenang selalu...mmg byk dugaan...lagi2 plak time balik keje kena naik bas...hahaha....mmg byk dgaan....tapi aku alway's tenang...sbb hanya tinggal 2 mggu je lagi aku naik bas...lps tu aku akan mula kan satu hidup yang baru dan aku harap hidup yg baru dan kisah yang baru ni nnt adalah yang terbaik buat aku dan jugak si dia....

terima kasih ya-allah..kerana KAU selalu memberi yang terbaik buat aku,walau kadang2 dugaan nyer sangat besar...tapi aku tahu,bermula dari dugaan yang besar ini lah aku akan mendapat yang terbaik dalam hidup aku....terima kasih ya-allah....kau lah yang maha memberi dan mengasihi....

syukur..alhamdullillah.....


0 comments: