BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 7, 2010

~~begitulah cinta~~



Herm,orang kata cinta tu indah....dan cinta itu jugak boleh menyakitkan dalam masa yang sama....btul ker?pada aku,ada yang betul ada yang lbh kurang jerk btulnyer...aku x kata x btul ek...hehehe

Aduh bahaya btul la penangan cinta nih....kalo di ingat2...di kira2...di tolak2 dan ditambah2....mmg dangerous btul la...lagi2 plak bila hati ni tgh berbunga bunga..lagi la masak...nak mkan x senang,nk mandi x senang....nak buat keje pn x senang...hey,cinta...cinta....begitu la cinta....

kekuatan kuasa cinta ni bisa merubah segalanyer....kalo x percaya,cubalah rasa...tapi make sure cinta sejati k...baru la seronok..hehehe...dan yang paling penting biarlah cinta yang diberkati allah s.w.t.....itu lagi bagus...insyallah,moga2 leh kekal lama...yela,diberkati allah kan...

Pape pun aku nasihatkan jangan la sampai kita jadi hamba cinta,yela...seperti kita maklum begitu kuat aura cinta..takut manusia ni leh lupa diri...hehehe..so,beringat la k...

Ingat sll kuasa cinta allah s.w.t lbh kuat berbanding cinta kita didunia nih...kasih sayang dan cinta allah kekal smpi ke akhirat...kasih kita sesama manusia ni hanya sementara kerana ianya pinjaman allah,jika allah tarik balik kasih sayang dan perasaan cinta kita ni yg DIA bagi pinjam,kita x mampu nk bt apa pun...jadi hargai lah kasih,sayang dan cinta yang kita masih ada....

4 my love....i love u so much.....mcm awak sll kata,"saya sayang dan cinta awak sll sayang....saya cinta awak smpi akhir hayat saya...." yup,my love...saya pn mcm tu jugak...mudah-mudahan kasih sayang dan cinta kita smpi akhir hayat....

Aminnnnnnnnnn~~~~

ya-allah...ko berkati lah hubungan kami dan kau jadikan lah cinta kami cinta yang suci...jauhi kami dari godaan syaitan dan jauhkan kami dari perbuatan yang keji dan mungkar.....aminnnnn~~

-lots of love....redbutterfly-

0 comments: